Sabtu, 15 Oktober 2011

NASIB TSU KOON PRESIDEN TANPA KERUSI PARLIMEN

Tangan yang menghayun buaian, mampu mengoncang dunia, itulah perumpaman melayu yang sesuai untuk mengambarkan betapa hebatnya ketua wanita Parti Gerakan  Datuk Tan Lian Hoe berucap ketika Persidangan Wanita Gerakan hari ini.Wanita Gerakan malu mempunyai Presiden seperti Tan Sri Dr Koh Tsu Koon demikian ulasan dari Datuk Tan Lian Hoe yang juga Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Kepenggunaan.
  
Ketua Wanita Gerakan Datuk Tan Lian Hoe menggesa Presiden parti Tan Sri Dr Koh Tsu Koon agar tidak bertanding pada pilihan raya umum (PRU) akan datang demi kepentingan parti."Saya tidak memaksa beliau berundur tetapi Wanita berharap beliau tidak akan jadi calon pada PRU itu nanti. Saya yakin beliau akan jadi lebih baik (sebagai pemimpin) jika tidak bertanding," katanya kepada pemberita selepas penggulungan persidangan sayap tersebut.

Anggota Parlimen Gerik itu turut berkata semua pemimpin parti yang telah kehilangan sokongan harus berundur daripada bertanding agar tidak melemahkan lagi semangat parti ketika menghadapi pilihan raya umum. "Ini untuk survival kita, saya mahu sampaikan mesej kepada mereka supaya berundur, supaya parti kita boleh bangkit semula," katanya.


TSU KOON MEMANG SUDAH MENGANGOTAI KELAB PRESIDEN PARTI TANPA KERUSI PARLIMEN (KPPTKP). BERSAMA-SAMA PRESIDEN MCA DAN MIC.

Tiada ulasan: