Selasa, 20 September 2011

FAUZIAH SALLEH AHLI PARLIMEN YANG OTAK DANGKAL

Fauziah Salleh nie sejak jadi Ahli Parlimen serba tak kena, semua kerja nak di buatnya sedikit masa dulu cuba nak jadi pakar Nuklear sibuk meracuni pemikiran orang-orang Kuantan khususnya penduduk sekitar Gebeng,
dengan mengatakan projek lynas tidak selamat, penipuan ini telah di selongkar oleh TV3 dengan mendapatkan pandangan Ahli Parlimen PAS Ulu Langat S'gor yang merupakan seorang pakar Sains Nuklear yang dengan tegasnya mengatakan bahawa Lynas selamat dan telah mengikut piawaian yang di tetapkan.
 
Kini terbaharu, Fauziah Salleh cuba pula untuk menjadi pegawai Pendaftaran Negara dengan warga Bangladesh di Malaysia mudah mendapat taraf warganegara bagi mengundi kerajaan. Bangang betul Ahli Parlimen kuantan nie.
 
Menurut Ketua Pengarah Pendaftaran Negara , Datin Jariajh Mohd. Said, Hanya 37 warga Bangladesh mendapat taraf kerakyataan sejak 1998.  Lima (5) di beri taraf warganegara kerana menjadi isteri kepada rakyat Malaysia, Empat (4) di beri kepada anak warganegara , sembilan belas (19) kerana perkara 15(A) Perlembagaan Persekutuan.

Kantoi lagi Fauziah, nampaknya apa sahaja yang di jadikan isu oleh Fauziah Salleh ini pasti memakan diri sendiri, pengundi-pengundi Parlimen Kuantan kau orang fikir-fikirkan lah taraf wakil rakyat nie,

Tiada ulasan: