Sabtu, 4 Jun 2011

HJ.HADI SIFATKAN ULAMAK YANG TIDAK MENYOKONG PAS SEBAGAI ULAMAK SYAITAN

Memang betul-betul melampau kalau orang dah kermaruk kuasa untuk menawan Putrajaya dan dah bersekongkol dengan kafir harbi. Kawan sendiri pun di label sebagai syaitan. siapa yang mendengar ucapan Hj.Hadi semasa ucapan dasar Muktamar PAS ke 57 di Dewan Datuk Fadzil Noor, Kolej Universiti Islam Zulkifli Muhamad (KUIZM) hari ini pasti tercengang dan beristighfar panjang.

Mana tidaknya dalam ucapannya Hj.Hadi terang-terangan berkata bahawa ulamak di luar sana yang membisu melihat kemungkaran berlaku di hadapan mata adalah ulamak syaitan,.MPG cuba mendapatkan ulasan dari sumber-sumber PAS  tapi sehingga kini tiada siapa pun yang mengeluarkan teks ucapan penuh Hj.Hadi, mereka hanya mengulas tentang keinginan PAS menjadikan negara kebajikan, ulasan tentang tuduhan Hj.Hadi kepada ulamak sebagai ulamak syaitan tak berani nak keluarkan.Kerana mereka tahu bahawa tuduhan itu akan memakan diri mereka dan Parti PAS sendiri.

Begitu hina "ulamak luar" yang di maksudkan oleh Hj.Hadi hingga di namakan ulamak syaitan.  Hj.Hadi itu apa ulamak maksum sangat ke?.Apa pula kata ketua dewan ulamak Pusat PAS?.Dan timbalan dewan ulamak Pas Pusat?.

Patutlah Nik Aziz pun kata kawan dengan syaitan lagi baik, rupa-rupanya kedua-dua Nik Aziz dan Hj.Hadi bapak syaitan yang menentang perpaduan ummat islam di malaysia.

KLIK SINI UNTUK SIAPA SYAITAN SEBENAR

Tiada ulasan: