Rabu, 2 Jun 2010

ZAHID MD.ARIP GANTI KHAIRY JAMALUDDIN

Aku cukup teruja dengan kenyataan bekas Naib Ketua Pemuda, Parti Keadilan Rakyat (PKR), Muhammad Zahid Md. Arip, satu –satunya kenyataan yang sangat aku tunggu-tunggu, dan sangat berharap kenyataan serupa itu di keluarkan oleh Sdr. Ketua Pemuda UMNO Malaysia, namun sampi hari ini hampeh, ternyata KJ masih lagi belum keluar “takuk” nya. Hanya yang aku di maklumkan si KJ nie ada menghubungi T.Mohan. minta penjelasan. Sdr. Muhammad Zahid Md. Arip , yang pada satu masa pernah mengelar Mudalilul Am PAS sebagai P***Mak, hari ini menyelar Ketua Pemuda MIC, T. Mohan yang disifatkannya sebagai sombong dan angkuh apabila mengugut untuk keluar daripada BN. Menurut Zahid, "Jika MIC keluar dari BN, masih ada empat lagi parti yang berteraskan kaum India akan menyertainya, peluang perlu dibuka kepada Barisan Kemajuan India Se-Malaysia (IPF), Kongres India Muslim Malaysia (Kimma), Parti India Bersatu Malaysia (MIUP) dan Makkal Sakhti. Beliau menambah, "Kesemua parti berkenaan telah menjadi mangsa 'jiwa tikus' Presiden MIC, Datuk Seri S. Samy Vellu. "Selama ini beliaulah yang menentang kemasukan parti-parti tersebut ke dalam BN. Katanya, kesemua parti itu telah menerima dan menunjukkan kefahaman yang tinggi kepada konsep BN seperti yang dibuktikan dalam beberapa pilihan raya kecil sebelum ini. Sehubungan itu katanya, adalah wajar kepimpinan BN menimbangkan semula peluang parti-parti tersebut menyertai BN dan membantu mengukuhkan kedudukan terutama dalam persediaan menghadapi pilihan raya umum nanti. Syabas anak muda jiwa dan semangat seperti kamulah yang kami nantikan, pejuang seperti kamulah yang kami harapkan untuk memimpin Pemuda UMNO masa hadapan bukan macam yang ada sekarang nie.

3 ulasan:

ariffaiman berkata...

Kita nak ketua Pemuda UMNO yg tidak pekak, tidak bisu, tidak pondan, tidak gay, tidak gila pangkat, tidak gila harta, tidak gila glamor bukan macam yg ada sekarang..

Wake UP! berkata...

Juga bukan penyokong orang yang kini sedang berhadapan dengan kes mahkamah kerana meliwat.

lord rie berkata...

SALAM SUMERS.........

OLEH KEGHANA LANI BANYAK TINDAKAN2
DEMI TINDAKAN PIMPINAN PARTI BEWAK
MERUGIKAN NEGARA, NI TERMASUK SEDEKAG PULAU BATU PUTEH DAN TANJUNG PAGAQ KAT SINGAPORE,2 TELAG MINYAK KAT BEGHUNAI NAK TAGHIK SUBSIDI, TOLL DAH JADI TOLOL. MUDAH DAK DAPAT GULA2 TAPI TADAK GULA. DAN LEIN2 YANG MENYUSAHKAN GHAKYAT. PI MANA KERIH YANG PALA2 BEWAK DOK CIUM SELAMA NIH.........



SO, ABANG NAK BUKAK MINDA PORUMER SUMA UNTUK BAGI CADANGAN STATEMEN ABANG DI BAWAH:


LAMBANG KERIH PADA MENDERA AMENO PERLU DITUKAQ KEPADA LAMBANG2 YANG LEBIH SIGNIFIKAN NGAN SURVIVAL PARTI BEWAK LANI..........


CADANGAN ABANG:
1. sudu getah.
2. selipaq jepun.
3. kukuq nyiuq
4. gamaq bewak
5. batang peliaq mambai nak mampuih

KALU ADA CADANGAN LEIN SILA KEMUKAKAN SABIK ABANG NAK BAK DALAM PERSIDANGAN AGUNG AMENO SUH DEPA PILIH LAMBANG YANG SEPATUTNYA.

he he he
gurau ngan puak2 bewak