Ahad, 18 November 2012

DOA HANCURKAN UMNO PUNCA PAS KALAH DI KELANTAN


Muktamar PAS di PUTIK Kota Baru kali ini mencatit sejarah paling getir dalam politik PAS. Kebiadaban pemimpin PAS mendoakan musuh politiknya UMNO/BN kearah kehancuran mengundang persoalan apakah Parti yang meletakkan Islam pada namanya itu benar-benar mengikut cara Islam atau hanya menggunakan Islam untuk kepentingan politik?.

Inilah KEKALAHAN paling besar PAS di Kelantan, mereka kalah kepada hawa nafsu dan mereka kalah kepada sahabat syaitan mereka (tok guru nik aziz kata mereka rela kawan dengan syaitan). Puak-puak yang mendewakan diri mereka sebagai orang Islam tulen tumpas di negeri Kelantan, Tumpas ketika muktamar berlangsung. Memalukan. Tumpas di Negeri yang telah mereka kuasai lebih 22 tahun.

Perbuatan segelintir pemimpin PAS yang sama-sama bersolat hajat dan mengaminkan doa untuk menghancurkan UMNO/BN itu menunjukkan bahawa ilmu agama mereka umpama buih di tepi pantai nampak banyak tapi tiada memberi manafaat. Berpakaian mencontohi Rasullah tapi akhlak lebih buruk dari Yahudi. Langsung tidak mencontohi keperibadian Rasullah.


Tiada ulasan: