Isnin, 6 Februari 2012

SIAPA ANJING YAHUDI @ ISRAEL DI MALAYSIA

Bacalah dengan hati yang terbuka, mudah-mudahan Allah S.W.T membuka hati-hati kamu kepada kebenaran, terimakasih penulis Dari Jendela Tok Ki.


Semua orang tahu Anwar rapat dengan Paul Wolfowitz yang pernah menjawat Timbalan Setiausaha Pertahanan AS dan dikenali sebagai arkitek Perang Afghanistan/Iraq. Anwar juga rapat dengan Shaha Ali Riza teman wanita Wolforwitz dan pernah menulis surat kepada Robin Celeveland iaitu penasihat undang-undang Wolfowitz di Bank Dunia pada 1 Oktober 2006 yang meminta agar Shaha Ali Riza dipindahkan ke Foundation For The Future di mana Anwar menjadi orang kuatnya.

Anwar juga ada hubungan dengan Martin Indyk bekas Duta Amerika Syrikat ke Israel dan bekas Timbalan Pengarah Penyelidikan American Israel Public Affair Committee (AIPAC) suatu kumpulan pelobi pro-Israel di Amerika Syarikat. Anwar rapat dengan Indyk dan sering terlibat bersama dengan program-program anjuran Saban Center for Middle East Policy Center, Institut Brookings.

Anwar juga rapat dengan James Wolfenshon, bekas Presiden Bank Dunia yang berasal dari keluarga Yahudi di England. Pada 2005, Setiausaha Negara Amerika, Condoleeza Rice melantik Wolfensohn dalam utusan khas di Gaza bagi membantu memperkuatkan kedudukan Israel.

Semasa menjadi Presiden Bank Dunia, James Wolfensohn telah melantik Anwar (ketika itu Menteri Kewangan) sebagai ahli Committee International Finance Corporation, World Bank/IMF pada 1997. Pada 24 Julai 2008, Wolfensohn bersama dua tokoh Yahudi (Paul Martin dan Michel Camdessus) menggesa agar pertuduhan liwat ke atas Anwar digugurkan.

Anwar juga amat rapat dengan William Cohen berasal dari keluarga Yahudi di Rusia yang merupakan Setiausaha Pertahanan Amerika Syarikat di bawah pentadbiran Bill Clinton. Cohen kemudian menjemput Anwar secara peribadi ke Pentagon, Virginia pada 16 April 1998. Pada tahun 1999, Cohen mengecam Malaysia dan menggesa pertuduhan liwat ke atas Anwar digugurkan.

Tiada ulasan: